مراسمات یادبود "شهدای خدمت" تا اربعین شهدا در کانون های مساجد استان بوشهر برگزار می شود
مراسمات يادبود "شهداي خدمت" تا اربعين شهدا در کانون هاي مساجد استان بوشهر برگزار مي شود

مراسمات یادبود "شهدای خدمت" تا اربعین شهدا در کانون های مساجد استان بوشهر برگزار می شود

در راستاي گراميداشت خدمات «شهيد خدمت» آيت الله رئيسي، کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد بوشهر همزمان با سراسر کشور مراسم‌هاي يادبود را در مساجد سراسر استان برگزار مي‌کنند.
شناسه خبر : 62457 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر، در راستای گرامیداشت خدمات «شهدای خدمت» آیت الله سید ابراهیم‌ رئیسی‌‌ و همراهانشان، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر همزمان با سراسر کشور مراسم‌های یادبود را در مساجد سراسر استان برگزار می‌کنند.


این مراسمات که تا اربعین شهدای خدمت برگزار می‌شود، با هدف قدرشناسی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر رییس جمهور در سراسر استان به ویژه در کانون‌های فرهنگی هنری روستایی برگزار خواهند شد.


در این راستا طرح سراسری «هدیه ای به شهدای خدمت» با هدف ختم هشت هزار تلاوت قرآن کریم در مساجد کشور و هدیه به شهدای خدمت در مساجد منتخب استان اجرا می‌شود.


همچنین طرح های سراسری "مسجد در فراق شهدای خدمت" (طرح سراسری سیاهپوشان مساجد کل کشور در فراق شهدای خدمت) و "یاد امام و شهدای خدمت" (طرح سراسری پخش نوای ملکوتی قرآن به یاد شهدای خدمت از ماذنه های مساجد کشور) از دیگر ویژه برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر است که همزمان با مساجد سراسر کشور در حال برگزاری می باشد.

 

نکته: ارائه و ثبت گزارش مراسمات در قسمت:
 برنامه خودجوش سامانه بچه های مسجد مورد تاکید می باشد.